Aminullah Amarkhil

گر کناه من این است که عاشق وطنم …

بدان تا جهان است فدای این سخن ام…

من خواهان تامین عدالت در حکومت و بالخصوص در وزارت امور داخله هستم .

از مقامات رهبری جدید وزارت امور داخله از وزیر صاحب محترم و معین صاحب ارشد محترم نهایت متشکرم اما باید قدم بسوی تامین عدالت واقعی باید برداشت .

در این اواخر بنابر پیشنهاد مقامات محترم وزارت امور داخله اینجانب در دو پست مهم پاسوالی پیشنهاد شدم و پیشنهاد بنده غرض منظوری به ریاست جمهوری ارسال گردید . در مرحله اولی محترم مارشال صاحب در مقرری من در پست پیشنهاد شده مخالفت نموده و گفته بودند که باید در پست مورد بحث یک برادر تاجیک که قطره صاحب بودند مقرر شوند که چنین شد . و بعدا برای من محترم مارشال صاحب قناعت دادند که تقصیر از ایشان نبود .

در پست دومی زمانیکه پیشنهاد من به ریاست جمهوری غرض منظوری میرود .

این اقا اقای صادق مدبر که من هیچگونه روابط و مشکل با ایشان نداشتم و نه دارم برای ریس جمهور افغانستان گفته بودند که پیشنهاد امرخیل را امضا نکنید که امرخیل ضد پاکستان است . من افتخار مینمایم که به این اتهام تو صادق جان بر سرنوشت یک کسیکه از وجب وجب خاک خود در مقابل ای اس ای مبارزه و دفاع نموده است بازی نموده اید . من هم و ملت افغانستان از کرده های شما جناب هم اگاهی کامل دارد از طالب بودنت تا این که احکام و حکم های ریاست جمهوری را در غضب های زمین به منصه فروش میرسانید . ملت اگاهی دارد . و تاریخ بر شما جاسوسان قضاوت خواهد نمود .

من که بنسبت روحیه ضد ایرانی و پاکستانی که دارم و شما بر سرنوشت من بازی نموده اید افتخار مینمایم که بمانند شما غلام ای اس ای نیستم . و بدان که گفته است { نزن دری کسی را به انگشت که نزند به مشت }

ایا شما خبر ندارید که به اشخاص غیر مستحق در یکسال چندین ترفیع داده شده است .

ایا شما اگاهی ندارید که برای جنرالانیکه باید مجازات میشد مکافات داده شده است .

من برای شما خدمتگزاران اجنبی میگویم که روحیه ضد پاکستان بودنم برای من افتخار است

اگر خوش ندارید . بر نام من در نظام تان خط بطلان بکشید مگر مرا از وطنم نمیتوانید بکشید . باحترام . جنرال امین الله امرخیل .

Door Guest