ربنا عليک توکلنا واليک انبنا و اليک المصير
تاريخ نشر : 4 جدی 1390 خورشيدی

صبفت الله سنجر رهبر جزب جمهوری خواهان افغانستان حملهء تروريستی در ولايت تخار را کی باعث کشته شدن و زخمی شدن شماری از هموطنان بی گناه ما گرديد ، به شدت محکوم کرد .
در اثر حمله تروريستی که در قریهء سرای سنگ شهر تالقان ولایت تخار صورت گرفت ، 19 تن به شمول مطلب بيک عضو ولسی جرگه به شهادت رسيدند و 40 تن ديگر جراحت برداشتند .
رهبر حزب جمهوری خواهان افغانستان ، ضمن تقبيح شديد اين حملهء تروريستی را کار ظالمان ،مفسدين ،اژدهای خونخوار و دشمنان اسلام اسلام دانست.
اين عمل ظالمانه بی رحمانه در حالی صورت که شماری از هموطنان مظلوم وبی گناه ما پس از مراسم جنازه در حالی سوگواری بودند و قلبآ و روحآ دست طلب دعا به در گاه ايزد متعال ، برای ميت شان بالا کرده بودند .
بلی !!! دشمنان اسلام و دشمنان سرسخت افغانستان که در طاهر امر خود را مسلمان جلوه داده ؛ ولی در باطن منافقين و مفسدين وشياطين سيه روی بوده . يکبار ديکر ماهيت و هويت شوم و ضد بشری خويش را به اثبات رساندند، که حتی نمی خواهند ونمی پذيرند تا مردم با ديانت ومسلمان مراسم مذهبی ودينی خويشرا برگزار نمايند .
آری !!! هرانکس در لحطات عبادات ، اين اعمال شوم شان را بر عليه مؤمن پاک ومخلص روا دارد وادامه دهد ، عاقبت عاقبت! !! بازتاب هر سخن زمزمه و اعمال شان از جانب خداوند به سزا ابديت خواهد رسيد .
رهبر حزب جمهوری خواهان افغانستان ، مراتب همدردی و تسليت عميق قلبی شانرا بدين وسيله برای ملت متحد افغانستان و خصوصآ بازمانده گان شهدا و بسته گان مجروحين ، ابراز داشته از بارگاه خداوند لاايزال برای شهدای اين حادثه المناک ، بهشت برين و برای بازماندگان شان صبر جميل ، برای مجروحين شفا عاجل آرزو ميکند .و يکبار ديگر از ملت مجاهد پرور خواسته تا تحمل و برده باری و يک پارچه گی خويش را بر عليهء دشمنان ميهن عزیز از دست ندهند و با عظم واراده قوی واهنين و شکست ناپذير مجادله د ايستاده گی نمايند و اتحاد و يکپارچگی خويشتن را حفظ کنند .

با احترام و درود به روح پاک شهدا
صبغت الله سنجر رهبر حزب جمهوری خواهان افغانستان

Door Guest